+31 6 40 821 438
·
Ma - Zo 08:00-20:00

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden PartyPerfect

  1. Prijsbeleid

1.1 Alle prijzen zijn vermeld in Euro’s (€) en zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.

1.2 De prijzen zijn gebaseerd op de huidige kosten en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Eventuele wijzigingen in de prijzen zullen geen invloed hebben op reeds bevestigde bestellingen.

1.3 Bij schade aan producten en/of kwijtraken kan PartyPerfect een vergoeding in rekening brengen die op de factuur wordt vermeld.

  1. Bestelprocedure

2.1 Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze website, telefonisch of per e-mail.

2.2 Een bestelling is pas definitief bevestigd nadat deze schriftelijk is bevestigd door Party Perfect en eventuele aanbetalingen zijn voldaan.

  1. Offerte aanvraag

3.1 Offertes worden op aanvraag verstrekt en zijn geldig voor een periode van 30 dagen, tenzij anders vermeld.

3.2 Offertes zijn onderhevig aan beschikbaarheid van de gevraagde materialen op het moment van boeking.

  1. Annuleringsbeleid

4.1 Annulering van een bestelling dient schriftelijk te geschieden.

4.2 Bij annulering binnen 2 weken voor de levering rekenen wij 20% van het huurbedrag

Bij annulering binnen 7 tot 2 dagen voor de levering rekenen wij 40% van het huurbedrag

Bij annulering de dag voor de levering rekenen wij 70% van het huurbedrag

Bij annulering de dag van de levering rekenen wij 100% van het huurbedrag

4.3 Indien PartyPerfect voorafgaand aan de annulering al kosten heeft gemaakt voor gereserveerde diensten of producten (zoals catering, eten, reserveringen, personeel, etc.) in verband met de geplaatste bestelling, zullen deze kosten volledig op de klant worden verhaald. Dit geldt ongeacht het tijdstip van annulering.

 

 

  1. Bezorging en Ophalen

5.1 Bezorging en ophalen van gehuurde materialen worden gedaan volgens de afgesproken datum en tijden.

5.2 Indien de klant niet aanwezig is op de afgesproken locatie en tijd voor levering/ophalen, kan er een extra vergoeding in rekening worden gebracht.

  1. Locatie van Levering

6.1 De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste locatiegegevens voor levering en ophalen van gehuurde materialen.

6.2 Eventuele wijzigingen in de leveringslocatie dienen tijdig aan PartyPerfect te worden doorgegeven.

  1. Zelf Ophalen en Retourneren

7.1 Klanten hebben de mogelijkheid om gehuurde materialen zelf op te halen en terug te brengen volgens vooraf vastgestelde afspraken.

7.2 Bij zelf ophalen en retourneren dient de klant ervoor te zorgen dat de gehuurde materialen in dezelfde staat worden teruggebracht als bij ontvangst.

  1. Controle na Ontvangst Materiaal

8.1 De klant is verantwoordelijk voor het controleren van de gehuurde materialen bij ontvangst.

8.2 Eventuele klachten over de staat of volledigheid van de gehuurde materialen dienen onmiddellijk na ontvangst aan PartyPerfect te worden gemeld.

  1. Betaling

9.1 Betaling dient te geschieden volgens de overeengekomen betalingsvoorwaarden.

9.2 Bij niet tijdige betaling kan PartyPerfect administratiekosten en/of rente in rekening brengen.

  1. Klachten en Vragen

10.1 Klachten en vragen met betrekking tot de gehuurde materialen dienen zo spoedig mogelijk na constatering aan PartyPerfect te worden gemeld.

10.2 PartyPerfect zal klachten zo snel mogelijk behandelen en naar een passende oplossing streven.

Deze algemene voorwaarden zijn bindend voor alle transacties met Party Perfect. Voor specifieke vragen of meer informatie kunt u contact met ons opnemen via

info@partyperfect.nl of 0640821438

 

 

info@partyperfect.nl

Telefoonnummer : 0640821438

Ma t/m Zo 8 tot 20.00